God morgon!

Ni har väll inte missat att det finns en DivasBoning.blogg.se ;) Så kan ni läsa om vad jag gör på jobbet med! De senaste som kommer in till butiken om personalen,hundarna och mycket mer ;)

Idag ska jag jobba med hemsidan en stund, sen ska jag in till jobbet och knäppa lite kort på lite nya varor och till vår nya blogg! Som jag är helt insnöad på...hehe...skitroligt känns de, att vi inte har tänkt på de tidigare!!   

Johanna va här en sväng igår och mös... vi käkade lite köttbular (som jag gjorde själv;) brunsås och potatis muuums! kanske bland de godare man kan äta faktiskt....enligt mig! 


 Hur går de för dig din gammla kamel ;)





Kommentarer
Postat av: Karin

Den kamelen känner jag igen ;)

2010-04-07 @ 18:55:31
URL: http://tornros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback