Bloggeli blogg!

Ja nu sitter jag här :) Har Monicas dator till låns tom i morgon, för att jag ska lägga in en massa bilder och jobba  på våran hemsida www.DivasBoning.se så ta och surfa in där tycker ja! och handla lite prylar! ;)

Segt va det å kliva upp också! hur kan de vara det ? när man har sånnahär slappa morgonar som jag hehe... kliva upp kl 8 senast, de är ju värsta sovmorgonen ju! endå är man trött!

Va till Åshammar och hälsade på mamma och pappa igår! gick ut till Chilli pluttan också! och lucktade lite extra på henne :) Har bestämmt att jag tar ett litet uppehåll men hästen ett tag, tills att min utb är klar. Den ska vara klar i Augusti... Dels för att ekonomin inte tillåter de, sen att jag vill göra de helhjärtat och vara närvarade med Chilli! Inte ha dåligt samvete att jag borde göra en massa andra saker än att vara i stallet. Hon lider intee ett skit kan jag tala om ;) Så att jag kan göra så här, är tack vare min snälla mamma som tar hand om henne så länge!
Även att mina grannar som jag har haft henne hos, vill flytta och då kan de ju bli ett nytt problem! Jag kanske måste ha en ny stallplats någon stans i höst!

           
            Älsklingen och jag :)



Nu! Hemsidan...

 


Kommentarer
Postat av: Ida

jäh äntligen lite update

2010-03-22 @ 15:03:45
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback