Två väggar målade !!

Ja de tar sig sa bonden när skithuset brann....

Idag har vi jobbat, varit med johanna en stund målat lite här hemma (i vardags rummet ;) och betalat räkningar...spännade för er att veta...
Jag lyckades ju ramla av lille Chilli i söndags, för första gången faktiskt! Så de har ju bara varit en tidsfråga... och ja de ömmar både här och där! gul och blå överallt aj aj...vi var ute i skogen och skrittade (dvs promenerade.. ), plötsligt blev hon rädd för något och tvär vände! och ett visst klant arsel som satt uppepå henne hade slarvat me å dra åt sadeln....och jaa de resulterade i att den snurrade och jag for i backen (läs: diket) som en i hop tryckt daggmask låg jag där och kravlade medans Chilli skenade hemåt haha! De gjorde skit ont och de va minst två år sedan som jag ramlade av senast, så man har ju inte någon vidare landnings tecknik heller ;) När jag gick på Nytorp och ramlade av Lotus 4gånger på en lektion så var man liksom van! inte längre kan jag säga ;) Men jag kämpar på! Ska defenitivt inte klaga me tanke på stackars Marie som har de betydligt mycke värre, lilla gumman jag tänker på dig ska du veta ♥




Nå sånna här lär de inte bli på ett tag...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback