Svenska Hollywood fruar

Tittade på de igår och jaa vad ska man säga? Dom verkar ju inte veta bättre liksom, särskillt lyckliga vet jag inte om dom verkar heller...och jag skulle nog inte vilja byta heller, tänkte mestadels på Fru Anka där! Pedannt med allt!  och hon va ju de för att tidningarna inte skulle skriva en massa skit om henne. Men eventuellt att de gått lite över styr..? Men hon verkar ju leva ett tufft liv också, att representera Herr Anka är nog inte de lättaste! och det måste vara tufft att stå brevid och vara nån slags miss perfekt. Jag skulle inte vilja leva någon av dessa människors liv, men att bli lite rikare skulle ju i nte vara helt fel ;)

Vad tycker ni om dehär programmet?





Kommentarer
Postat av: Ida

Jag skrattade åt maria så tårarna spruta nästan. shit :p

2009-09-15 @ 10:33:46
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: kim

hahaha ja tyckte de va skitkul ;D

2009-09-15 @ 11:51:08
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback