Sällan...

Ja de går inte riktigt som jag vil med den lilla bloggen här då...jag skulle vilja skriva varje dag men dit har vi inte kommit än :p

Det har varit en jättebra vecka och jag trivs verkligen att jobba hos/med Monika! Idag blir de en slappdag  Fru Sund Olsson ska komma ner och vara social :D och de uppskattas! Få se vad vi hittar på, kanske Ida är hemma ;)
Senare i kväl kommer mammi och vi ska bada och fixa med hästen! I morgon gäller de ju (igen) denna gång lite mer än tidigare! vi har ju bara en chans  nu... och gissa om jag är nervös! I tisdags när vi va och tränade så sa Cia innan jag gick ut gemon porten att - Det är bara 10st 10:or som räknas!  ojoj ojdå... det är bara full pott som räknas! Vi får väl se hur de går ;) Å jag ska ge mamma (min nya fina ;) kamera så att jag får riktigt många bilder på min första kvalitetstävlan (som jag är med och rider på) De ska bli så jäkla roligt och jag kommer kämpa som en dåre för att de ska gå bra!

We will see...





Kommentarer
Postat av: Cecilia

Lycka till :) Kvalitetsen är ju jätteskoj och spännande så det ska nog gå bra. Jag tycker inte det brukar vara nå svårt, har iofs bara gjort med ponnyer men det ska ju vara samma sak :)

2009-09-12 @ 15:36:48
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: Ida

Hiih! hoppas det gick bra för dig :D :D

2009-09-12 @ 20:58:56
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Karin

Men snygg bild hörru! :P

2009-10-18 @ 21:25:58
URL: http://tornros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback