Kvalitetstävlan 12/9 2009

Ja nu är de avklarat! På gott och ont hehe... tävlingen var i Svärdsjö och de gick sådär, varken superbra eller dåligt. Jag tycker faktiskt att vi hade en jävla otur... De va ju så att hästarna som är ridskolehäsar på detta lilla ställe var ute i sina hagar runt om uppridningsbanan och när de va våran tur att rida, så kom dom på att dom ville ha lite race :p och om Chilli hade fått bestämma så hade hon kastat av mig och sprungit till dom ist! Hon var noll koncenterad på mig när dom andra i hagen breve hade så roligt........ dåligt dåligt. Så gångartsdommaren tyckte hon va lite obalancerad och aningen spänd *NÄÄHÄÄ de menar du inte? Crap!  så de blev nå futtiga 6:or på gångarterna. Sen Exteriört blev de 8,8,8 och hoppningen jaaa duu katastrof! där hade jag nog högsta förväntningarna. Men den va ju innomhus då och de satt en massa komstiga människor på läcktaren, hon var stel som en pinne och jaa de stog i pappren (omdömmet) att hon verkade något opåverkbar men att ryttaren var mycket gynnande (dvs att jag var ganska duktig trotts allt ;)   så de blev 2st 6:or där med. Men sen känner jag ju lite stolthet att jag har gjort allt själv, visat henne själv i alla momenten och att allt hon kan, det har jag lärt henne! De är den bästa känslan!


 


och jaa kameran va med, men de va väll ingen mäster som höll iden hehe! Men tack iaf :)


Sötis Tyra myra var också med ;)







Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker att du är superduktig hjärtat mitt <3 Och jag saknar dig massor, bara så att du vet... kram

2009-09-13 @ 15:04:28
URL: http://melenn1976.spaces.live.com
Postat av: Mia

Bra jobbat, och rätt inställning! Och det kommer att bli bättre och bättre!

2009-09-13 @ 21:29:29
URL: http://miaiblomning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback