Heej Hallåå, Hejdåå...

fuck rubriker....

Igår va jag och jobba...när jag kom hem sa jag -Hej, till Peter, sen drog jag till  stallet! kom tillbaka hem en sväng och hämtade trandsporten och sa -Hejdå ;P  så om han kasstar ut mig snart så bli inte förvånad.... Jag vet själv hur (jävla) tråkigt de är å vänta på honom och när han kommer hem så vill han gå ut i garaget... Men nu gör jag ju samma sak. Inte för att ge igen, verkligen inte! Men de blev ju betydligt mer tid istallet nu när jag har henne hos grannen än när hon stog hos mamma. På gått och ont! Så på helgerna är de ju meningen att vi har våran tid, tror ni de blir så? Näe. De är de ena och de andra, ska jag vara ärlig så minns jag inte när de va en fri helg senast.Alltså en helg som man fick göra någonting med Peter, här hemma eller någonting som "gynnar" oss...Eller bara slappa! Måste man åka till Arjeplog för att få göra vad man vill? Ja de blev lite klagit nu. Men jag lovar att de inte är bara jag som känner såhär ibland! Hoppas ni inte tar illa vid er!

Träningen gick bra förresten! Lite ängslig var hon sen helgen, men de släppte och vi avslutade när de känndes som bäst!


Dags att säga att börja säga nej?




Kommentarer
Postat av: Marie

Är det nån som förstår den där känslan, så är det definitivt jag!!! Det är så otroligt viktigt att man har den där egna tiden tillsammans, men man lyckas aldrig få ihop den tiden, det blir alltid krock... men en vacker dag så... hoppas jag :) Kram på dig hjärtat mitt <3

2009-09-18 @ 14:08:24
URL: http://melenn1976.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback