god dagens...

Ja nu va det länge sedan igen...men så är de när man lever mitt otroligt upptagna liv hehe...näe, men jag slutar ju kl 18 på kvällarna så Peter och hästen prioriteras lite högre än att skriva blogg :)  

jag har gjort en massa roligt den senaste tiden iaf! och jag hade velat skriva och visa bilder på allt! Men jag orkar inte ens tänka på hur långt de inlägget skulle bli...

Idag då! Har jag gått modevisning! I Valbo köpcentrum, som fyllde 40 år. De va kanske hur kul som hellst och jag trivs på senen, kan inte säga annat hehe... Jag och Sabina (som jobbar i Valbo butiken) visade för Divas Boning då och jaa de är ju en inredningsbutik...så man tager vad man haver! Vi visade (från Gant) morgonrock,pyamas och! Gummistövlar från Hunter haha.. läckrast på köpis var vi ;)   Kicks (butiken) stog för sminket och andra års elever från John Bauer gymnasiet fixade håret! Såhär såg jag ut....




Kännde knappt igen mig när jag titta spegeln hehe...



Kan inte säga annat, än att jag faktiskt tyckte att jag var skit snygg ;)
Får man tycka de ? 



Eventuellt var jag inte lika läcker här hahaha!




 

Kommentarer
Postat av: kim

Jävlar va snygg du är gosse ! <3

2009-09-28 @ 11:30:06
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback