Ett glas vitt eller två...

Ja trött som en gnu var jag igår kväll efter att ha varit i Svärdsjö halva dagen och varit nervös i en vecka hehe... Johanna ville vara social men nääe de orkade jag inte. Efter ett tag (10sekunder senare) så ringde min käre sambo och frågade om jag kunde hämta dom i stan och självklart kunde jag de. Så jag pallrade mig iväg efter en stund och hämtade grabbarnaGrus! Sen, senare, hela natten så va de full rulle här hemma kan ja lova! ;) Och jaa de va lite olika bud på va de var för slags kväll vissa var ute och fiskade...andra tog ett glas vitt i goda vänners sällskap...städaterrarierummet osv haha! Jag tyckte att de i själva verket va en vanlig grillkväll A la Varankartellen!
Alla överlevde och de brukar gå (villt) till såhär på deras fester....









Patrik slog huvudet i lampann sådär femtioelva gånger..


?????? lite dans mot kvällen...


 




Ibland är de avancerat med tröjor...hehe





Bara en till bild...


Alla överlevde!

/Klonen


Kommentarer
Postat av: kim

Hahaha ja mamma och dom andra skrattade ganska mycket dom med sen efteråt när vi lugnat ner oss ;P Jaa det måste du göra, har inte så bra ordning här hemma, men som sagt så är jag i stort sett frisk nu :) Får lite hosta och snor ibland bara om de blir kallt ute hahah ;P

2009-09-13 @ 20:23:39
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback