090906

Ja Hur ska man samanfatta helgen?  Igår kväll hade jag lite middag hemma hos svärmor! Den ni ;) 10st tjejer blev vi och det blev en väldigt lyckas kväll iaf (trotts att jag saknade 4 själar ;) De blev liksom ett härligt gäng och alla mina kompisar har ju den fantastiska egenskapen att man pratar med alla även om man inte känner varandra! En super rolig kväll och så jäkla roligt hade jag. Helgen, den har varit otroligt bra tycker jag! På Torsdagen va jag och Ulrika å kollade på födelsedags present :) hehe...och jag visste ju redan vad jag skulle få då...en jacka! från H&M som jag redan hade lagt ut här och tyckte att den va snygg! Sen frågade hon om jag ville ha den i födelsedags present :D och JA tack sa vi!  På fredagen va de släckt och lite vänner som kom och fikade här hemma i Forsbacka, smörgås tårta och mys mys....

                                           

Sen fick jag en KAMERA! av Ida, Kim och Karin jag blev så jäv*a glad att jag började gråta haha! Verkligen superkul och nu ska ni slippa alla dessa kassa bilder som jag lägger ut här haha! Tack tjejer
10 plus för att den va Rosa ;) 

                                      


Sen fick jag av johanna en biljett till globen horse show! och pinsamt nog så har jag ju aldrig varit på de förr så de ska bli skitroligt :)

                                                   


Av peter fick jag en morgonrock från Gant hehe...så att han äntligen får ha sin i fred ;)
Och ja jag kan ju inte sitta och redovisa alla fina presenter jag har fått. Men jag kan ju säga att jag inte är bortskämmd med att få såhär många fina saker på samma dag. De blev verkligen en jättebra födelsedags helg :)
Vi får se om de dyker upp lite partybilder lite senare :)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback