090903

Ja igår blev en lång dag...20.30 va jag hemma. Men jag ville ju att vi skulle jobba över hehe... Vilken tokig praktikant hon har haha! så hon kan ha sin invigning någon dag här framöver! Vi gjorde i ordning en super mysig hörna, en brun hörna! tänka sig...så nu måste ni komma å titta på den ;) Så de blev inte mycke mer än jobb igår, fixade Chilli på morgonen så där va allt klart å Maria (som också har häst i stallet) tog in henne på kvällen :) Så de blev lite kvällsfika och filmen Sprängaren. Sen va de god natt Kicki....

Idag blir de en lite normal lång dag... Ulrika ska komma in och vi ska gå och tjuv kika på min födelsedags present ;) hihi...I like! Längtar som en tok tills på lördag när jag och mina käraste ska käka å parta! Några fattas de ju men de är ju bara som de är de :P Men jag hoppas att ni tänker om ;;;;;)

Puss på er ♥

I morgon em så får den som vill komma och fika lite :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback