6/10...

Ja denna dag tog jag en tur till Bollnäs för att träffa den bästa Karin som finns! Och jag var kanske i ett tillstånd då man inte orkar göra en massa viktiga saker...liksom allt är viktigt heeela tiden och ingen har dött av de! men de blir tråkigt. Viktigt att kliva upp tidigt så man hinner hästen, viktigt att jobba, viktigt att handla,viktigt att sköta hästen igen,hämta hö,spån,havre, viktigt att laga mat, viktigt att vara me Peter, viktigt att diska,städa,tvätta, viktigt att vara social me kompisar viktigt att gå på möten,åka hit och dit, viktigt att passa tiden och viktigast av ALLT att vara alla människor till lags!............eller ?

Jag bästämmde mig iaf för att SKITA i allt och dra till Karin ist! Träffa någon som jag inte ser offta,tycker om och som ger så fantastiskt mycke energi och att rensa hjärnan och bara tänka på nuet. De behövde jag!
Fick även en massa inspiration till mitt eget hem som börgar ta form ;) Och eehh...Karin har då hittat en karl me bra smak! tänker inte bjuda på hela deras hem...men nån liten fnuttbild från badrummet ;)


                                          JAAA! Det är små lys dioder i hela duschen även i taket! haha!
                                 och hand fatet var som ett litet vattenfall ;)

 



På vägen hem va de inte heller dåligt! De blev en fin biltur och de är ju rena meditationen att köra bil i hälsingeskogarna när de är såhär vackert höst väder som de va denna dag!









Kommentarer
Postat av: kim

Men fan va läcker dusch alltså ! Ge mig en sån kille ;)

2009-10-15 @ 07:44:05
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja när ska man hinna med sig själv liksom? :P

2009-10-24 @ 20:38:42
URL: http://ceccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback