Frågesport

Marie ville att jag skulle svara på lite frågor ;)

Vilken svordom använder du mest? 

- Craap  (kan knappt stava de men de betyder skit på svenska hahahaa!)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
- 8.00 för den arbetslöse..

Var köper du dina matvaror ifrån?
- Jag är lite svag för Ica Maxi å Kvantum.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
- Näe jag vill ju bli modell ;)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- Chilli!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
- Ja,  pellolle ;)

När var senast någon stötte på dig?
- någon vecka sedan...

Vad åt du till middag senast?
- Pastasallad mmm ;)

Kan du vissla?
- nja lite sådär.. skulle vilja kunna de bättre så man kunde få in hästen snabbare ;).. 

Tittade du på tecknat när du var liten?
- Ja...

Äger du några popband t-shirts?
- haha nee...

När flög du senast?
- Har aldrig flygit någonsin, men jag skulle defentivt vilja!

Pratar du några andra språk?
- hehe.. kickis mummel-språk kanske ;) annars är de klent.. lite engelska och kan förstå tyska..

Har du gråtit offentligt?
- de beror på, inte ute på stan kanske inför massor... men inför familjen, i klassrum, ridlektioner mm ;p

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
- ja båda! piercing i naveln och en tatuering nedanför... men jag är en fegis ja vet ;)

Vad har du med dig in på bion?
- lösgodis.. bara

Vad har du för väder?
- Super Sol (och här sitter jag!)

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
- haha... jag gick ett häst gymnasie.. de fanns många favvosar men unghäst utbildning kanske :)

När sov du senast på golvet?
- Vet inte om de har hänt att jag sovit direkt på golvet (utan madrass då)

Vilken är din favorit drink?
- Strawberry duckery (stava?)

Gillar du din boendesituation?
- ja helt klart! Men de kunde ha varit hemtrevligare ;)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- Helst 8.. MINIMUM...

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
- njää.. inte nu när man är arbetslös.. de va mycket värre när jag jobbade..

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
- verkligen inte, man är ju lugnast i stan...

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
- 21

Tror du på liv på andra planeter?
- näe... De finns ju inte ens några hus på dom!?

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
- jag säger:  vad ska jag göra åt de här nu då?

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
- mja... om någon tog med mig dit då så...men inte självmant..

Tycker du om att krama folk?
- ja krama på bara ;)

Äger du en digitalkamera?
- jah.. men den platsar nog på ett museeum snart ...

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
- Bree i DH.. rödhårig trägårds-nörd som gillar at laga mat och är något perfektionist när de kommer till att göra saker och ting...

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
- Nej, inte om det inte är ett riktigt seriöst samtal jag riktigt väntar på. Jag vet själv hur lätt det är,
att saker dyker upp oväntat, eller att man har massor i skallen så att det liksom "glöms bort"
även fast det inte är meningen.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
- Nä, men när jag får såna här frågor..

Är du mörkrädd?
- jo lite så..

Tre saker du alltid har med dig?
- Mobil, nycklar, plånbok...

Nu tycker jag att DU kopierar detta och skriver dit DINA svar inne på din BLOGG.
Skriv gärna här under på kommentarer om du gör det så ska jag kolla på din sida sen.....


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad har du med dig in på bion?

- lösgodis.. Peter hatar popcorn hehe.. förhoppningsvis är han med in också ;)





HAHA

2009-05-08 @ 12:28:09
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: kim

Hehe va söt du är :) Hade verkligen behövt en helg till med er sötisar <3

2009-05-08 @ 16:27:10
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
Postat av: Ida

nej men, hahaha! Förhoppningsvis är han med in också ;) det var lite roligt.



vadå mörkrädd, nu hängerj ag inte med!

2009-05-08 @ 17:33:15
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

jag har svarat på frågorna i min blogg..

ha det så bra!

2009-05-09 @ 10:35:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/23564/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback