Strömsholm

Japp dit ska vi dra i dag :) mamma å jag och prova ut en ny sadel till Chilli eller framförallt till mig kanske, eftersom mitt arsel blitt större och inte längre ryms i den gamla uuhh* ... annars hade de nog bara varit och stoppatom den som vi redan har :p   kl:14 ska vi vara där och prova ut. Sen blir de turbo hem till Åshammar! ducsha! och sen ska jag åka till andra änden äv dehär landet...Bollnäs! och där väntar tjejerna och Tranan ;D skitkul ska de bli!
På lördagen skulle vi gå på marknad och påvägen hem tänkte jag pina Emma hehe.. alltså hälsapå henne :D Jag paserar ju endå så de kan jag få unna mig själv ;)
På söndagen kommer det en tyska till oss och ska masera hästen och de ska bli spännande! Få se va de är för personlighet... en riktig lyx kväll blir de för Chilli också! Skönt för henne ;)

Va ju och träna i tisdags gjorde ett inlägg här men de raderades ju så jag gör ett nytt försök nu..
Terminens sista lektion va det, men vi kommer att köra igång redan vecka 26 igen :) Lysande!
Under dehär lektionen va Chilli pigg...som en lärka ska jag säga! Hon flög omkring iaf. Men hon hade ju lite semester under helgen, så hon hade ju laddat ordentligt hehe...  Vi skulle avsluta med att komponera en egen bana och den hade ju inte varit så svårt om de inte va så att man skulle använda sig av 12! hinder. De va skit svårt å komma på nåt och de svåraste va att komma ihåg den sen. Eftersom de inte fanns någon att fråga, alla skulle ha sin egna special bana ;)
Å vem fick börja tror ni ? jo jag...och jo, jag hade en bra bana som jag kunde men  vid typ hinder 9 va jag borta och jag hade  kramp i hela kroppen ..inte bra!  så jag ropade till Cia - JAG VET INTE HUR MÅNG HINDER JAG HAR HOPPAAAT!?  hahaaha.. och - JAG HAR KRAMP! JAG KOMMER DÖ! och De höll Cia också på att göra fast av skratt då :) Hon gjorde nåt fint slut och vi kom runt hel skinnade. Lustigt nog så inte förens ekipage nummer tre! kom ihåg sina banor kanske för att dom hade hunnit träna in sina banor ordentligt medans jag och Johan flummade runt på våra :p  
   Hon avslutade lektionen med att säga till mig att  - Nu tycker jag att ni ska åka och starta några 90s! De är ni definitivt klara för!
Aaahhh! fan va roligt! jag som hade tänkt att fjutta runt på lite träningstävlingar och typ hoppa 70cm! men de va bara tuta å köra då :) Önska mig lycka till!



Nu ska jag packa ihop lite mer och börja röra mig mot Åshammar och mockning...



 semester lirare?  :)

Kommentarer
Postat av: josse

va kul att det går bra... självklart lär vi komma och heja på er i er första tävling =)

2009-05-29 @ 08:29:06
Postat av: Ida

så roligt för dig vännen!! :D :D :D

2009-05-29 @ 09:05:59
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

jag vet inte faktiskt! eller jo gladiator passar till allt ju!

2009-05-29 @ 09:19:22
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: kim

hehe lycka till ! :D måste jag komma och kolla ju om ni ska tävla ;D

2009-05-29 @ 14:57:28
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback