sjukan

ja nu har man varit dit å! Inte skitkul men de kändes ändå bra att få veta... jag hörde den där doktorn väldigt dåligt ett tag där men han sa nå om att jag hade ögonmigrän :p kul jul! näe inte direkt, de finns ju en del migrän i släckten så om jag har otur så kommer dehär kanske utveklas, försvinna eller bara vara som de är. Jag hoppas på de andra alternativet!
Faktiskt så va de lite läskigt tyckte jag. Fick göra en vanlig synundersökning först och sen kollade dom perferi..sidosynen (hehe..) och då satt man i nån konstig makapär och tittade på en massa blinkande lampor tills man blev helt snurrig :s
efter de fick ja pupiller vidgande medel och de va ju en upplevelse hihi... sen tog en annan doktor den starkaste lilla lampan han kunde hitta och lyste mig rakt i ögat!  sen sa han att de såg bra ut... jag såg inte ett skit så jag har ingen aning !?  ;)
Efter att farbror doktorn va klar och skickat hem mig så dröjde de en stund innan mister kom och hämtade upp mig, så jag gick in på apoteket och kikade runt en stund. Kom på att jag behövde ha hem lite prylar men jag var tvungen att ta hjälp av personalen för jag kunde inte läsa en rad, allt va bara skit suddit... Sen satte jag mig ner en stund utanför och väntade i entren och en gammal dam.. försökte prata me mig men hon satt mitt i ljuset och jag försökte titta på henne när hon pratade men de va ju helt omöjligt och mitt i samtalet när hon satt och berättade helt seröst om sin bror som hade gråstarr och hade blivit opererad för de! så kom den nån lustig människa bakom henne och började göra diverse konstiga rörelser och jag trodde att jag skulle dö av skratt! men jag va tvungen att hålla mig... personen som stod bakom henne (dvs att hon som försökte föra ett normalt samtal med mig, såg honom inte) måste ju ha varit lite efter eller typ utvstörd och förstod inte bättre liksom stackarn...

Såhär såg pupillerna ut efter at ha fått pupillervidgande medel, men de har minskat lite här!

  knäppt med mobilen..

Senare i dag ska jag åka till Nytorp och jobba :D  så de lär inte bli nå skrivet här på några dagar tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Ida

haha ja men sen ska man ju ha pengar också??? haha ;) ska slänga över pengarna åt dig nu strax!! Puss

2009-05-22 @ 17:32:46
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback