Lödagen

Klockan 09.34 ringde Ida och tyckte att nu va de slut på sovmorgonen och nu skulle vi åka till valbo ist!  Sagt och gjort mer dö än levande pallrade jag mig upp och klädde på mig, sen dröjde de inte länge förens Hon stog här utanför tls med Kim :D och skulle hämta upp mig! så dagen började med en tur i valbo  :)

Senare va jag och red min sötis häst och mamma knäppte även lite kort :) som jag tänkte bjuda på...


Och efter de.. åkte vi till Ulrika och Rickard i Hedesunda :) där käkade vi tacos mmm... kan man äta för mycket /för ofta av de? vi  kollade  även på eurovision... och de va skönt å bara vara! Johanna och Anton kom förbi en sväng och de va ju aldelens för länge sen nu!  Så de va jätte trevligt :D Tänk att grabbarna offrade sig på att sitta still för en gångs skull!





yyaahhooo!!


På söndagen va jag och Ulrika tilll Gysinge och käkade glass me ungarna och drack en cola i solen ;) Sen blev de en omväg på vägen hem genom Österfärnebo och Årsunda,  handlade i Sandviken och sedan grillade vi i Hedesunda sen va de hemgång...


vad ska man med sugrör till?  hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback