onsdag 28/5

 idag ska Ida å jag åka till Lager 157  ;)... De blir kul få se om jag hittar nå där, risken finns ;) 
Under helgen har jag varit till Arbrå och jobbat på Nytorp skulle ha jobbat helgen bara men fick en bonusdag under måndagen :)  Johanna och Anton va och hälsadepå under lördagen innan de begav sig till Söderhamn och crusing.De va toppen att dom komförbi och sällskapade lite för de blir lite långsamt å sitta själv där på Sundins :)
På måndagen blev de en riktig rid dag! red 4 hästar innan jag åkte hemåt. Stannade i Ockelbo och hälsadepå Emma :D sen åkte vi mot Åshammar för att rida min egen häst 20.30 va väl klockan när jag kom dit men gud vilken skön tur de va!
Va till ida igår och sola :D Medans hon klippte gräset..;) sen bakade vi lite chokladbollar och smaskade på, kikade runt på lite olika bloggar med hehe...
Haha! Nu sitter jag och kollar på Nyhetsmorgon (tittar på de varje morgon hehe..) och dom har tagit dit ett hårdrocksband som heter Bullets så nu sitter jag och Dimmu här och diggar... Ska åka till åshammar och dusha så småningom, eftersom att NYA varmvattenberedaren är trasig!! man blir ju såå j*vla trött !! Kan inte allt bara fungera?




utsikt över sjön nedanför vårat hus.
skriver ett nytt inlägg lite senare om gårdagen

Kommentarer
Postat av: kim

men sluta sola, jag kommer ju vara vitast på fredag ;)

2009-05-28 @ 10:31:02
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
Postat av: kim

haha men ja har ju duschat bort all soldusch som jag gjorde, så nu är jag verkligen inte ett dugg brun ;)

2009-05-28 @ 11:52:57
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback