Lager 157

Dit va vi igår Ida och jag :) super med vädret som va lite halv kasst på vägen dit och jättefint på vägen hem. Så vi passade på att grilla lite på kvällen :)
själva utbudet i butiken va då iaf jag skitnöjd med! Men de beror tydligen på när man åker dit,va dom har för utbud... Lager 157 är då en slags outlet typ andra sorterings varor... och de fanns ju  massor me roliga märkeskläder till min förtjusning ;)

Jag köpte dessa! som jag är helt käär i ;) kan även snöras upp på hela benet...
Från skoretts outlet,, märket heter Novita och de kostade 999kr innan och jag fick dom för en skit peng... hehe..

 

å dessa ↓ är jag skit mallig över ;)



Ett fint linne ( från WEZC)..  med giraffer på :)



Lagrets egna märke... super sköna :)



Nya brillor...



mild gladiator sko :)



Köpte även ett par tygskor... som inte böhöver visas här :p

Kommentarer
Postat av: kim

fan va snyggt ! :) Acne är ju ett skitbra märke!

Och skitfina skor :) Jag har inga skor att ha i morgon jag haha. Dom jag anväder är ju trasiga :( jag får ta mina stövlar haha.

2009-05-28 @ 17:11:46
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
Postat av: Ida

jaaaa jag med! som fan! :)

FAN men du jag glömde ringa Arbetsförmedlingen. får göra det imorgon innan jag åker upp :S shit pommes!



:) haha vet du inte? jag ska ha samma klänning som sist! vad ska du ha för skor då? ;)

2009-05-28 @ 17:59:01
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

ja kanske. men du kan ju ha dina gladiator?! jag ska kanske ha mina =)

2009-05-28 @ 18:23:09
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback