Städning..

Hallååå =) Det händer inget roligt som man vill skriva om här för tillfället ... de senaste dagarna har jag ängnat till å klyva ved (mycket kvinnligt haha!)  sen har jag krattat en del också puuhh* men de känns skönt att saker och ting blir gjorda :) har även städat bilar och de finns ju några..och de fanns en hel säck me skit utspritt i dom med!!! Och min bil va då oskylldig me nå ynka kvitto, Peters bil (ar) såg de däremot förjävligt ut i!  Jag gav mig även in på att städa skrutten (Caddyn) och det är en annan liten (o) ordningsam Peter som har ägt den innan hehe...och när jag höll på där och rotade fram en massa skit bakom ena sätet så fick jag plötsligt PANIK! När jag fick fram näven och fick syn på att jag höll i en gigantisk råttfälla som jag kasstade iväg fortare än kvickt!! en mindre hjärtinfarkt fick jag.. Och (min) Peter han bara skrattade han! jävligt roligt... Herrn från Furuvik hade antagligen planerat de också, skulle fan inte bli förvånad! hahaha...

Igår va jag occh tränade och det va skit roligt som vanligt hihi... hon bara hoppar å hoppar! helt otrolig häst vi har hittat alltså! och vi hoppas att de fortsäter på den här banan :) 

Nu ska pensionären fortsätta kolla på "Halv åtta hos mig ;)

jag har hellre den här lille i bilen än nå andra råttfångare ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha ;p hell yääh

2009-05-13 @ 20:33:49
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Marie

HAHAHAHAH!!! Skulle inte bli förvånad jag heller... hihi... Stackars dig gumsie.. men vad DUKTIG du har varit! ♥ Love You!! =)

2009-05-13 @ 21:17:49
URL: http://melenn1976.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback