Rosa party ;D

Hallå där.. Lördagen och Idas rosa party blev väldigt lyckat och jag hade verkligen skit roligt!  De bjöds på Hallonpaj och vaniljsås och de smakade toppen ;)   De verkade som att alla hade roligt! Vi dansade till Stampa med Leroy och ni som inte vet vad det är kan söka upp de på You tube ;)  Kul å träffas allihopa och när vi får denna byggnad i besöks skick igen ;) haha! Så ska jag också ha fest! många roliga kvällar ska de bli, jag längtar ! Dagen efter blev de film the Grudge 3 och den va ju lagom läskig... chips,popcorn, läsk och en knä hund hehe...Athena ville också vara med :) så va dagen perfekt och de va väl vad man orkade mä sådär dagen efter ;) Senare kom Peter och hämtade mig hos Ida han passdepå att ta en krossdag medans jag va hos Ida och kände mig döende ;) När vi kom hem bestämde vi att vi skulle grilla och de gick ju sådär hehe..jag kan ju tala om att de blev stekpannan innande va färdigt haha! vi måste sätta upp en lampa på baksidan av huset (där grillen står)..man ser vääldigt dåligt där...när de är mörkt  :p

Födelsedagsbarnet verkade också ha roligt ;)





















  

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nej jag hittade en billig bara som jag tänkte utbilda, starta och i slutändan göra lite pengar på =) Fem år och inte inriden = billig som sjutton men då var det lite saker som satte käppar i hjulen så det blev inget av det hela. Tyvärr. Riktigt fin pålle annars.. Kram!

2009-05-04 @ 16:18:39
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHA HELL YÄÄÄH! lägg ut på facebook!

2009-05-05 @ 11:37:15
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback