~Huset ~

Idag då... är det Tinas 21års dag  och i morgon ska jag dit och fika lite :) även min pappa fyller  fast i morgon då...
 Idag har jag städat klart i bilarna -dammsugit och dammtorkat! lysande kicki ;) även att jag har bårrat lite hål i väggen så att Peter kan dra klart för elen så småningom. Gummade även i badrummet i går så att nya varmvattenberedaren ska snart sitta på plats :p Camilla skickade och fråga om jag ville jobba nästa helg och JA TACK!! De skulle sitta fint ;)
 Jag ska åka till uppsala i morgon med svärmor! Vi ska trimma Diva (deras hund ska alltså typ klippas) och då finns den bästa i uppsala tydligen, de var på nån hästgård :) Så de blir trevligt med en liten tur! På lördag ska vi till Rickard och ulrika och käka, även kolla på eurovision song shit....tänk att de tog sån lång tid att komma till finalen någon gång! Vi får hoppas att de går bra för Sverige..
Nu ska jag åka och rida :)

Har knäppt lite på huset nu :)




Lite pyssel på bron...



Gillar verkligen våran King size lyckta ;)



Land...



Baksidan ↓




 
Inglasade alltanen :) (Kom gärana me lite tips för dehär rummet de ser ju lite tråkigt ut..)



lite växter.. som inte vill vara ute riktigt än



Garaget :)



De va nog allt :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Men ååhh.. vad duktiga ni varit!! Vad mysigt o fint det blev =) ♥

2009-05-14 @ 19:45:13
URL: http://melenn1976.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback