Dagarna har varit...

Torsdag: Sista April blev en lyckad dag/natt ;) Red Chilli på dagen i de vackra vädret och faktum va att hon va mycke bättre i ryggen då hon hade vilat i två dagar, så de måste vara sadeln som behöver bytas...
  Senare Åkte jag till Ida å Kim och där skulle de förfestas och grillas med en massa musik, tls med Lisa å Vicktoia som jag inte har träffat särskillt förr men ni va jätte härliga, glada tjejer ;) och dom bästa människorna såklart ;) klart att de finns fler bästa men ni va ju inte där... fest hos Mårten och där va de ju inte alltför många själar till en början men efter ett tag dök de upp fler och fler :)
En otäck olycka hände på natten aldelens bortanför (3km) där vi låg och sov. De va två 17åriga grabbar som hade tjuvlånat en bil och körde aldelens för fort och de slutade i ett träd (eller tre träd). Bilen klövs i tre delar och de blev ett mycket tragiskt slut för dem båda. Vi var dit på lördagen, dagen efter och kollade vid olycksplatsen och de känndes overkligt. Undertiden som vi stog där kom de fler och fler föräldrar,vänner,släcktingar,flickvänner mm och la dit blommor,tände ljus och de grinade å skrek de blev jobbigare och jobigare att stå där, fruktansvärt,  De får nu båda vila i frid.

Inte en bild knäppte jag under kvällen eller natten heller :S Men ikväll ska de snäppas kort!! ;) Ida ska ju ha födelsedags fest med tema rosa hehe... ;)

Här har vi en spännande påse ;) och vi ska väl bjuda på en bild senare :) eller i morgon kanske ...






Kommentarer
Postat av: Marie

Men åhh.. gumman... Vad hemskt med olyckan.. Ibland undrar man om saker verkligen är meningen att ske? Det händer så mycket tok...

Men vad härligt att du verkar ha haft roligt, o lyckade fester!! Själv så var det ju toook-lugnt på sista april, jag somnade runt tio-tiden på kvällen... ha ha.. grinig kärring;) Men på fredag kväll kom ju Mr Lova-lova hem, så då blev jag lite gladare igen;) Träffas snart va?? Nu börjar det ha gått för lång tid igen.. hähä. Puss

2009-05-03 @ 17:40:31
URL: http://melenn1976.spaces.live.se
Postat av: Cecilia

Spännande med shopping :) Var och tittade på en storhäst igår jag, men det vart inget tyvärr. Får vara kvar på ponny tror jag ;)

2009-05-03 @ 22:08:34
URL: http://ceccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback