Söndag...

ja nu sitter man här.. ska åka till Nytorp och jobba om en liten stund, tur att min käre bror glappar till mamma ibland annars hade jag glömmt bort att jag skulle åka dit! Hade även planer på att åka till Ida och vara me henne i ladugården men de va ju bara tur att de inte blev så..lagomt kul att komma på de när jag va hos henne liksom, en virrpanna de är jag! jobbar lite extra på ett gymnasie  (Nytorp,som jag själv gått på) och de är ganska långt dit så man vill gärna åka upp dagen innan... 13 mil och tåg är de som gäller :p tråkigt, men de kan vara ganska skönt att åka tåg nu för tiden tycker jag, de va värre förr när man var tvungen att åka...

Idag har jag varit och hälsat på Emma och hennes lilla barn Ella, så söt så! och de blev liksom en heldag där.. kom dit till frukost time och sen blev de en ridtur på Odent :) fin fin var han att sitta på!  

Ska åka nu och eftersom att jag inte släpar med daton så kommer jag inte skriva något här förens på tisdag kväll :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback