Nytorp

Ja nu är jag på Nytorp och jobbar, inte för tillfället då jag har slutat för i dag då :) men annars trivs jag bra här uppe och jag skulle kunna jobba på ett sånt här ställe :) Men tyvärr så är de aningen långt hem härifrån! och jag saknar ju min Peter, tiden går låånggsamt utan honom.
Har ridit lite i dag på Sudden och pysslat me små fölisarna tlms med några åttånde klassare från Arbrå som hade praktik :) var och handlade lite i går.. ja ni förstår ju varför man längtar hem ;) Önskar att man kunde låna någon bil och åka till karin i Bollnäs :D så skulle de vara toppen! åker man buss så lär man ju åka därifrån kl19.30 ..kul...  
ska promernera hemmåt så småningom och käka lite...


Kommentarer
Postat av: Mia

Om du hade sagt till kunde du åkt buss till Karin och hem med mig. Jag passerade Bollnäs vid 21-tiden...

2009-03-25 @ 23:23:53
URL: http://miaiblomning.blogg.se/
Postat av: kicki

typiskt då :p men de löste sig iaf ..för karin kom och hämtade mig :)men ja ska höra mig för nästa gång så kanske hon slipper åka.. :D

2009-03-26 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback