Måndag 30/3

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/627664/kickis---blogg?claim=2dvzwqxudfx">Följ min blogg med bloglovin</a>
Hallå igen :) igår började dagen lite segt och jag hade inga direkta planer på någonting... eftersom att jag var till hästen dagen innan... de blir varannan dag där (kanske lite mer :) men de är en bit att åka till henne och ekonimin tillåter inte att åka så långt varje dag :p Men de är ju tur nu att hon är ung och då måste hon inte ridas (eller liknande) varje dag.  Jag satt här och filosoferade iaf och slog en signal till min Ida♥  Hon jobbade hos Holmsteds i Ladugården med en massa söta kossor, så jag togpå mig nå skitkläder och drog dit :) Kossorna är ju lite läskiga men dom är ju inte farliga, de är bara att ta de lugnt liksom!  Jag var så snabb så snabb där, att Ida fick sparken! och jag fick börja ist Hahaha..näe! verkligen inte. Men de märktes att Ida va duktig på de hon gör! Hon hade lisom stenkoll på varenda ko :) Vi pysslade runt där och hon visade runt lite.
   Sen  blev de en tur till Sandviken och Mc Donalds mummsigt :q och lite senare försökte vi oss på en liten biltvätt.. haha! och de gick ju bra ;) vi firade efteråt med en liten glass -Magnum Temtation som förövrigt var mycket god. Lägger ut en liten bild på biltvättar experterna ;)




Ikväll ska jag åka och hoppträna för Cia :) de ska bli jättekul och vi får se hur de går, ska hoppa in i en grupp nu har bara ridit ensam tidigare för henne men de ska inte vara några problem :)

Kommentarer
Postat av: kim

hehe ja visst vart vi ;) Så jäkla kul med photoshop ;P

2009-03-31 @ 18:58:47
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback