Hemma :)

Nog för att jag trivs i Arbrå men Forsbacka de är grejer de ;) 
De blev en kväll med karin igår :) tänka sig! Lite oväntat ringde hon och frågade om jag skulle mä till Tranan och käka tlsm me några av hennes vännor, självklart ville ja de!  Hon kom och hämtade mig i sitt nyinköp! en Ford fiesta (av äldre modell ;) Jag tyckte ju personligen att dehär piffade upp hela min dag haha.. jag har ju själv haft ett likadant (lik!) för inte  så längesedan.. startade altid på tredje försöket, motorstopp mitt i rödljuskorsningar, sterion hade ett eget liv osv de är liksom roligare nu efteråt än de va just då; kan ja säga :D  Men min var ju lite värre än Karins, För jag hade en sportmodell! den du..



Min ford fiesta XR2 Sport! Huset som den står utanför ar då Sundins och där bor jag när jag jobbar på Nytorp.

De blev förövrigt en trevlig kväll på Tranan igår :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, jag måste ju påpeka att den ser lite fräcshare ut än vad min gör ;P

2009-03-27 @ 09:42:22
URL: http://tornros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback