19/3 Lurad...

Här kommer mitt första inlägg!
Fösökte mig på det här tidigare i veckan men jag fick lov att börjaom idag. Tyckte att de va lite tråkiga teman så jag letade på någon på nätet ist.. Den får väl duga ett tag :) Trodde inte att jag skulle skaffa någon blogg någonsin, tycker om att läsa andras men anser inte mig själv som särskillt intressant :p  Men de kan ju vara skönt och roligt att skriva lite endå..
Vi får väl se hur länge man engagerar sig i de här :)

I övrigt så bor jag med min sambo i hus strax utanför gävle och vi har en liten katt som heter Dimmu , han är mer vild än tam! och de kommer nog att dyka upp en och annan bild på dessa personligheter här.

I Torsdags var vi till Strömsholm på hinstvisning och för er som inte vet de så är jag en häst-tjej långt in i själen och avgudar dessa djur :) Ingela och Tina som jag åkte dit med knäppte en del del kort  oc för kicki som inte har den senaste kameran och då går de inte att få särskillt imponerande bilder i ridhus,kan ja säga! så får man dom mailade till sig  och jag tänkte dela med mig av dom senare..
Jag har själv ett 4årigt sto som heter Chillout och hon tar de mesta av min fritid:) träningar, övrigt pyssel osv de kommer de stå om här oxå...

Annars när de finns lite tid över, så är de vännerna som hägrar och shopping, sopping  sola, fika, resa.. u name it :D


Kommentarer
Postat av: kicki

nä.. jag ska inte lura någon :) har en kompis som började kalla mig för de och tyckte att de kanske skulle sticka ut lite :) Mvh

2009-03-21 @ 16:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback