The helg...

Ska försöka sumera helgen som varit lite snabbt innan man går ut och klipper gräset, eftersom de ska bli regn regn regn framöver uuhhh...

Fredagen va jag och red på em och ja ni orkar väl inte läsa här nåmer snart! för jag bara tjatar om min häst hela tiden.. Men de gick väldigt bra iaf. Har en tendens att få lite prstations ångest när jag ska rida på banan själv,litar inte på mig själv att jag gör rätt men i gick bra!  och mamma suportade :)
Även att Peters pappa Affe var hit och sparkade igång bygget igen! Så nu är en hel vägg gipsad och en till reglad! nu ska de dras lite el (gjort på en piss kvart) sen ska de isoleras (går också skitfort) upp med mer gips sen ska de spacklas, slipa och TAPETSERAs härligt! ;D

Lördag morgon fick vi sova ut ordentligt båda två och käka en härlig frukost tillsammans, lysande ;)
Lite senare åkte vi tll Furuvik Marie å Peter :) Grabbarna snickrade och jag och Marie va sociala med varandra :D trevligt trevligt! Nu kunde vi babbla och prata hur mycket vi ville heehe... ännu senare på dagen när man började tro att de skulle vara slut på dagens utflykt och de va dags att packa ihop så att säga.. så kom (maries) peter och funderade om vi inte skulle häng med på 25års fest ist! och ja de ville vi ju så vi hakade på. Kände ju igen de flesta men de varierar med tjejerna varje gång man kommer hehe.. En annan Marie va det där iaf som jag inte sett på ett bra tag och vi hade ju en del att ventilera om! Vi hade ungifär lika uppfattning om en viss person och de är ju skönt att de finns fler som har upptäckt saker och ting ;p  De blev lite heta samtal där om finnlandsfärjor som pruppar ur sig mer än fritidsbåtar, men de va nog allt... Hade jag varit födelsedagsbarn så hade jag tyckt att de va en lyckad fest :) Och de blev ju en och annan chillout (vin alltså) förmycket för mig och Marie hehe..men de va bara roligt!  På natten intog jag soffläget i Furuvik och Peter åkta hem (tidigt) för han skulle upp och åka kross på fm... Så hela söndagen tillbringades i Furuvik tills dess att herrn behagade att hämta mig! Så nu har vi hunnit planera ska ni veta hehe... vi ska vara lite pyssliga och göra lite betongprylar! Pyssligt va? vi tänkte använda lite rabarber och sånnt som vi kan hitta..de kanske finns fler som vill vara med?




Marie & Marie


Här är ett litet fågelbad som man kan pyssa ihop, om man är lite pysslyg, era pysslingar... 


 


Kommentarer
Postat av: ullis

du gumman,vi kan väll kolla på klädpiraten på torsdag om dom har några fina brudklänningar,men tror nog jag har fastnat helt för den i stockholm...ska bli så kul att åka stockholm med dig gumman,ses imorgon...kram

2009-06-08 @ 17:47:30
Postat av: Marie

åhh, vilken fin bild du lagt ut... =) eller?

läs min blogg, det har hänt massor mer nu.. hehe

jag hängde på Vilma igår, det gick jätte bra.. Behöver dig snart.

Puss // Marie

2009-06-12 @ 10:10:44
URL: http://maya.e-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback