TaPeter...

jaadu vad ska man hitta på idag då :p

Kunde verkligen inte sova inatt! och de är skit jobbigt, jag är för pigg helt enkelt!! och sen började jag tänka på hur de ska se ut i vardagsrummet ... de närmar ju sig tapetdags me stormsteg :D JAG isolerade igår och gipset har börjat komma på plats aahh! kul kul kul!!  Jag vill ju tapetsera hela (skiten!) med en vit tapet med nå fint (bara blankt)  mönster, vita matsalsmöbler  och satsa på färg när de kommer till gardiner och dyligt... de kommer ju att vara synliga stockar i taket och de ger en lite lantlig känsla tycker jag då och de är väldigt fint här...i mitt huvud ;)  Men mister tycker att vi ska måla allt vitt (och jag höll ju med han förr men nu har jag en mycket bättre ide, men han vägrar ändra sig nu..)och ha en fondvägg, för att de är enkelt att göra om senare...kan inte bara jag få bestämma allt? så vet jag att de blir bra!  Så jag låg och irriterade mig på dehär inatt,  jag va så irreterad att jag tillslut sa till Peter  (som sov som en stock!)  -Att jag vill tapetsera i vardagsrummet!!  och han svarade :D lite flummit  -Vart vill du tapetsera då?? -Hela vardagsrummet!! svarade jag... -Gör de då! sa han..  hehe.... tyvärr vet jag att han pratade i sömnen och de bara retade upp mig mer... så jag gick ner och tittade på tv en stund ist och när jag hade lugnat ner mig så kunde jag släppa tanken och gå och lägga mig igen :p Men vem vet !? nu har han ju sagt att jag får tapetsera så en dag så plupp! sitter de taper här när han kommer hem ;) Kolla va enkelt de va att göra om! ska jag säga...

Var och red igår och de är då en väsentlig skillnad på Chilli sen helgens makeover ;) vi håller nu på att planera tävling, ville ju starta innan träningarna kör igång igen (om 2,5 vecka). Väntar nu bara på att licensen ska gillas att den är löst...de verkar inte som att den gör de ännu. Men jag löste ju licens igår bara, så de fungerar nog snart.....

Jag hade tänkt att jag skulle sticka ut och cykla idag, men de ösregnar! så de lär inte bli av nu iaf. Tänkte att jag skulle ta och skaffa mig lite kondition, få upp flåset  hehe.. så man slipper få mjölksyra och kanppt orkar rida i mål... så de är bara å sätta igång antar jag.. och vi får väl se hur länge man orkar hålla igång. Tänkte köra varannan dag till en början, efersom att jag rider varannan dag....så de dagar jag inte rider kan jag motionera på annat sätt då....tänkte jag ;)
Peter har ju en skitfin cykel från scott som kostade han ett X antal tusen!! som bara står och inte blir använd, men de ska de bli ändring på ;) kanske man kan sova ordentligt på nätterna sen...

Ska åka in och hälsa på Johanna senare idag, de blir trevligt :) va ju ett  tag sen nu...




jag vill!!   ja vill!!   ja vill...




Karlar...

Kommentarer
Postat av: Ida

haha ;p den är ju kuuung

2009-06-04 @ 11:35:27
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Mamsingen

Åååh va fint det kommer bli, va kul när ni äntligen får ett riktigt finrum. Du vet att morfar är en fena på tapeter, han hjälper säkert till om ni vill. Du får övertyga Peter...i natt kanske ;)

2009-06-04 @ 12:24:25
Postat av: Nína

Trevligt trevligt. =)



Hoppas att allt är bra.

2009-06-04 @ 13:00:58
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback