Gårdagens handlingar!

Idag då.. har jag varit till Gävle och gjort stan me Ulrika :) käkade på Bali garden  för första gången och de va väl ingen AhA-upplevelse precis men helt okej :) provade även sushi och de va ju skit äckligt haha! jag trodde ju att de skulle vara en riktig höjdare ja! men icke! kanske att jag inte åt de som man ska?   ..kunde ha blivit fattig också men jag hade förstånd att hejda mig! studentprylar till  mellanbror blev de köpt och present till lillebror, som fyllde 17 för 14dagar sen nu :s men bättre sent än alldrig...

Igår va jag med Tina (och de va inte igår som jag träffade henne :D)  och hennes syster Malin till köpis och då spenderade de futtiga  (skatte) pengar som jag själv bestämt att jag fick göra av med, resten ska sparas till möbler :) och de känns riktigt bra att spara lite p'eningan  hehe... detta köpte jag

Ett par trasiga jeans :)



och ett par skor :D
   






                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback