27/6 Ockelbo marknad

Ja vi började ju faktiskt kvällen hos Ida och kristoffer :) I like! men vi blev ju inte så långvariga där eftersom att vi skulle vidare till Oklahoma... trevligt va de så länge de vara. 22.15 va vi framme i den lilla staden (som gud glömde) Ockelbo och eftersom att jag körde dit så hinkade jag (jordgubbsaft) som en tok i bilen innan vi begav oss ut bland publiken och vinglade runt haha! näe de blev en ganska lugn/städad kväll. Och en liten tanke slog oss när vi kom ut på själva marknaden! att medelåldern va typ 14 haha! och de blev inte bättre när vi träffade Emma & co heller....höhö...gaash vilka problem folk har eller vilket okomplicerat liv jag har jämfört me dessa människor :D Det fortsatte att vara en bra kväll, trotts att de blev förfest i bilen med coca cola och jäger varat me cider å vin... :p
Jag använde min gröna klänning! och de blev ju väldigt blandade reaktioner på den..ska jag säga. En del tvärnitade och bara öste ur sig att den va skitfin och undrade vart jag hade köpt den och vissa ville att jag skulle komma och slå mig ner vid dem och de bara öste ur sig komplimanger (och jag bara tackar ;) ...sen fanns de folk som paserade och när dom va precis breve mig så sa dom  -Maskerad i dag eller ?!  haha!  och jag kan förstå dom också......


      ...här kan man se den rätta färgen på klänningen




                                                         och till, hade vi dessa plus en massa armband och en blomma^^


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback