Fredag :D

Är ju alltid en trevlig dag!

idag ska jag fortsätta vara duktig och gå med grästrimmern, innan vi blir inväxta! Senare ska jag åka till gävle och göra något åt utväxten höhöö...  Brännde mig ordentligt igår ajaj säger jag bara... få se om de lugnar sig och övergår till en brun gyllene färg... eller om den ramlar av och man får se ut som en kamoflage gubbe..hehe  De blev en super härlig dag igår men familjen larsson på stranden :) Albin och Ebba va med Tinas systers barnoch dom va ju så goa me varann :) efter en lång slappdag käkade vi lite grillad korv hemma hos tina och fortsatte vårat badande i poolen ist :D men jag och Tina va väll inte så imponerade av dennes tempratur! och de va kanske liiite för kallt för våran smak ;) 
 
       

Bubbelvatten med gubbar i solen ;)


På kvällen va jag och Chilli ut och svettades. Hon växer och växer! ibörjan när man ska rida henne, så går skritten i slow motion! de går så sakta för henne men efter 10min så plupp...blir de fart på henne ^^ Bakdelen lever lite eget liv och ska man gå över stock (eller fallna träd) så halvt snubblar hon över..hehe och hon är ju så söt! De känns som att hon bara "oj de låg någonting där?  vad va de? jättee konstigt?" sen gäspar hon och sakta sakta lullar hon vidare.........och de hjälper inte så mycket att man sparkar på henne heller, men hon får ha sin 'hoppa igång stund ' då ibörjan eftersom att hon bara behöver komma igång, brukar promenera med henne en bit innan jag hoppar upp. Men hon känns väldigt jämn nu och hon jobbar på bra, de har ju varit lite si och så med henne ett tag nu. På höger sida har de inte funnits någon häst (när man rider då) mem de är tänder och hon växer så de blir flera kombinationer... Men nu börjar hon kännas jämnare igen :) De närmar ju sig start och tävling! och jag är nervös redan nu hur ska de gå?

va till valbo med Ida och hennes syster ju i tisdags! och flöt omkring i värmen :) och det va ju tok-rea på gina tricot! inte bra... hehe.. jag offrade mig på två klänningar :s  få se om jag kommer använda dom någon gång kanske...

 

Tänk de är färg på klänningarna! de är inte likt mig... kanske man har tuffat till sig lite?  :)

 

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra kicki, bra!! :D skit snyggt! klart du ska ha dom. ha en av dom imorgon! kom hit om du vill :D

2009-06-26 @ 11:51:43
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback