Divas

jo i dag mina vänner har jag varit och jobbat :D aahhh! skönt va det! har varit hos min käre svärmor i hennes butik Divas boning I like ;) och de va ju betydligt roligare nu än när jag va där sist och jobbade extra för typ tre år sen mitt i julstöket... Alltså de va skit roligt och jag har möblerat och donat hela dagen! åhh de finns ju så mycket fint där! Ni får komma in och hälsapå. I morgon kom vi överens om att jag ska jobba igen men bara till 2, för sen ska jag besiktiga bilen min Subaru! Så man kan åka vart man vill och när man vill igen.. man blir sjukt låst utan bil men de är för att man är van att ha den hela tiden, de går ju bussar också meen...
Skulle ha vart och ridit idag med men jag kom ju hem nyss (20.00) så ridningen får lida i dag och de känns i samvetet direkt ska jag säga...de känns som om de varit lite si och så me den nu men hon har ju gått som hon ska men ändå känns de som att jag skulle vilja ge mer... Men när träningarna är igång och vi får tävla så kommer de nog att kännas mer ordentligt.

Iferdags tog min lillebror studenten och de blev lite fika i Åshammar då innan jag for hem och slängde ut mister och bjöd hem lite tjejer ist hihi.. Jag tycker de är skit mysigt när man bara kan träffas lite sådär spontant, grilla och bara babbla av sig lite :D Ge mig fler sånna träffar! De kommer nog bli fler också bara de blir lite trevligare här hemma... ska nog lura ner Karin,Kim och Emma med så småningom ;)

På lördagen va vi till Rickard och Ulrika på 35års kalas och  de va jätte trevligt :) Ett lagomt gäng på 14pers va vi, så man han prata me alla! vid 06.00 kom peter och la sig (på morgonen!!) och då va han fortfarande pigg... jag däckade vid 00.00 och då kunde jag inte hålla upp ögonen nå mera..vilken pensionär man är hahaa... Otroligt god mat fick vi med! revbensspjäll,potatissallad,sallad,pizzabitar,laxröra baguetter och man kunde ha ätit ihjäl sig..sen kom efterrätten! som va en snabb cheescake med hallon och en massa smask!! och sen kom de en fruktbricka med mango och massor  med en massa (maossor ;) exotiska frukter, nötter, chips,ostkrokar och nee de va verligen inget bantningsläger haha! Men bantar man så ska man inte åka till hagalundsvägen heller haha! För de är nästan hotellklas på maten alltså.
På söndagen va man ju lagomt seeg... men inte bakis och de känndes ju skönt de va värre för Peters del hehe...



Tina och jag posar på Ockelbo marknad


 

Kommentarer
Postat av: Ida

haha du såg det ju idag juuuu

2009-06-16 @ 12:20:37
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Marie

Tjoho.. NI SKA MED!!!!!!! överlycklig

puss puss puss puss <3

2009-06-16 @ 16:09:25
URL: http://melenn1976.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback