Dagens

Idag har jag varit och jobbat :D sen va jag och besiktiga bilen och åkte därifrån med rena papper! de ni! haha... sen va jag och red lilla tottisen och hon känns jättefin, även att de blev bestämt att vi ska åka till Arjeplog över midsommar och de tror jag blir en riktig höjdare ska jag säga ! Så med andra ord har det varit en jättebra dag :D För tillfället är mister och fiskar sen skulle vi ha varit och lämnat tillbaka svärmors bil som jag har glidit runt i de två senaste dagarna ;) en superfin Dodge hihi... 

De är väl bara å sätta igång å packa å städa nudå inför vår lilla resa to pardise :D Å denna gång ska jag knäppa kort ska jag säga! Jag trodde ju att de va nån liten skithåla med en massa skog sist, så kameran va inte mä då! Men tänk så fel jag hade om denna härliga plats!  Jag ska sluta tjata nu för ni fattar ändå inte hur fint de är där uppe... vanliga fjällen släng dig i väggen! haha!

Här kommer ett smakprov på hur de kunde seut förra midsommaren ;) änt de fint så sej !


Min fina Marie Nilsson har knäppt den här bilden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback