Brunett

Ikväll blire partyyy :D roligt roligt! Först ska jag till Ida som precis har flyttat hit och ska ha en liten inflyttningsfest för dom närmsta.... Haha! näe inte ett ord stämmde! Alla- gud och alla människor får komma och dom har bott i huset ca 1år nu, även att  hennes Kristoffer har fyllt 20år och de måste ju också firas! Senare ska jag och Tina dra till Ockelbo och träffa Emma & co! De kommer antagligen att bli hur roligt som hellst...Jag och Tina brukar ha väldigt roligt dom få gånger om året som vi partar ihop ;D sen är de ju ett helt underbart väder ute och de försämrar ju ingenting!
Ska åka och rida om en liten stund och de kommer bli super varmt! men men.. de är bara bita (/flyta bort) ihop.
Peter sover som en stock ännu och kl 12 ska han vara på travet , så de är nog bäst att jag går upp och ruskar liv i honom klockan är ju 11.04 nu...
Ska inte glömma bort att skriva att... nu är man brunett dåå... lite mer alldagligt tycker jag att de känns, jämfört med att vara rödhårig. Men de blir bra och jag ser väl  lite ut som min mammas dubbelgångare nu hehe... :D



Men de blev fint ;)



Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Känner mej så stolt =) Har ju aldrig tänkt på att vi är så lika, men nu är vi åtm brunhåriga båda två ;)

2009-06-27 @ 12:44:30
Postat av: kim

ja det va jätte fint håret ju ! :) Ha så kul ikväll, festa lite åt mig också ;)

2009-06-27 @ 20:41:40
URL: http://http:/kimfannyengman.blogg.se
Postat av: ullis

Du vart jättefin i brunt hår,ser fram emot stockholmsresan med dig gumman=)

2009-06-28 @ 10:29:30
Postat av: Marie

Hur vacker som helst!!!!!!!! <3 Hoppas du hade en rolig kväll igår! Kram

2009-06-28 @ 12:07:45
Postat av: Ida

så het så! :D

2009-06-29 @ 12:36:01
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback