24/6 -2009

Igår va jag en duktig tjej och rensade hela grusgången, by hand! och efter de öste jag på en massa ogräsmedel så de ska dröja innan skiten kommer upp igen :p och efter de tog vi tag i landet puuh* men solen sken ju så vi drog på bikinin och passade på att få lite färg! efter landet...klippte jag gräsmattan och ojoj va fint de är nu ;) i tisdags blev jag biten eller brännd av en humla och faan va ont de gjorde! hade ju trägårdshandskar på mig men han gnagde igenom den och nu ser fingret ut som en korv typ! eftersom att de va så varmt igår så svullade upp ordentligt...stackars mig. 
På kvällen kom Johanna hit och vi käkade lite god mat, färsk pasta och carbonara mmm... vi satt ute i solen och bara mös. Gud vilket härligt väder det är! sen provade hon en massa kläder och efter de käkade vi vaniljglass och jordgubbar ;) inte så dumt de heller :D

I dag ska jag och Tina åka och bada, lysande! årets första dopp ska de bli... hehe Började dagen med bollnäsfil a'la vanilj med färska jordgubbar och smultron som jag gick ut och plockade... vilken start!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback