WTF!

Jag ska ju åka och rida i Ockelbo idag! Men de får jag nog ta och fet glömma. Även om ridhuset skulle stå ledigt, så hur kul är de å köra transport dehär skitvädret... Crap!
Igår va jag och fixade med a-kassan den eviga a-kassan som jag skulle vilja spy på rent ut sagt! Nu har jag fått brev hem i lådan två gånger att jag inte ska få nå pengar!  När jag åker dit ruskar dom bara på huvet och tycker att deras kollegor som beslutat detta, är knäppa i huvudet ... ja vad ska man säga? de börjar bli aningen tjatit nu, när de inte bara kan fungera som de ska! jag har för i helv**** betalat för de..men men...

Idag är de ingernting inplanerat i övrigt. så jag får väl fortsätta slipa fönster då..blää* men de ska ju göras, Peter fixade lite med elen igår och vi satte upp ett mål! (hör och häpna) att vi ska ha gjort klar den väggen  innan vi/Peter åker till Arje fredag v.29. vi får väl se!
Sitter och kollar på Nyhetsmorgon nu haha! och va faan..dom har gjort om mat lagningsprogrammet! nu är de ju skit dåligt! daahh...i morgon har dom en timme som man får ringa in och klaga, de ska jag nog ta och göra! vad har ni gjort med middagstippet va! va! va? hahaha! näe de behöver jag nog inte de sköter pensionärerna såå bra...





I morgon ska jag åka till Hofors och kolla på Desteny när hon ska debutera 115cm, någon som vill följa mä?
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är ju jämt ledigt i ridhuset här. Om inte westernsnubbarna fått för sig att boka hela anläggningen för att skritta runt :P hihi Ska ni ut till Norrlandet på lördag?

2009-07-09 @ 15:08:38
URL: http://ceccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback