Sthlms ideer

Idag tänkte jag åka till Hofors och titta på Destiny :) vid lunch skulle hon starta......spännande!
Igår kostade jag på mig en ny stor fin väska! Måste ju ha nå i stockholm att lägga alla inköp i! en billig sådan från H&M blev det ;) och även t-shirt blidde de...

 

krokodilen kommer från Divas



Sheeet vi kommer att få ont i fötterna efter denna dag alltså...tror att man ska ha ett par skor at byta med, mä sig! eller man kan ju köpa ett par där också ;) 7.00 går bussen från Gävle och då är vi framme 9 halv 10 kanske och sen blir de stan!  och inte fören kl 19.30 skulle Britney spela. Har ni nå tips på butiker som man inte får missa?  När jag och Monika (senaste gångerna) har varit ner så har största delen av tiden spenderats på Åhlenshuset (för de har varit tok-rea när vi har varit där hehe...) och på souk-huset! Där finns ju Topshop hähä! och de är ju helt klart en av mina stora fovoriter ;)    Mat då? Största upplevelsen i Sthlm och resturang för min del måste vara -Grill! vilket ställe och vilken mat! Skulle vilja prova Kopanyang (?stava) Resturangen som Promoe dom sjunger om i Svennebanan haha! men Ida gillade inte varken kina eller asiatiskt så de blev de inte. Kom med förslag vett ja!  


Kommentarer
Postat av: Marie

Åååhhh hjärtat.. ha så superroligt nu!!! Ta massor av bilder som vi får se :) Ben & Jerrys stället vill jag åxå till.. finns det verkligen ett sånt där i sthlm?? Vad coolt!! Dit måste man ju åka...

Ska försöka ge mig på en blogg snart jag åxå.. har inte haft nån lust... eller ork. Men ska försöka vara lika duktig som du.. när ska vi fixa de där bilderna då?? Hmm... ska kolla lite på nätet efter inspiration jag... så ska jag visa dig sen... Många kramar.. Marie

2009-07-10 @ 10:18:21
URL: http://melenn1976.spaces.live.com
Postat av: Cecilia

Hmm ingen jag hört talas om, annars borde du testa Frida, hon är jätteduktig med unghästar och jag hoppade med min för henne förr :)

2009-07-10 @ 12:30:34
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: kim

Ni måste käka på Hard Rock Cafe ju :) Älskar det stället.

2009-07-13 @ 18:16:55
URL: http://http:/kimfannyengman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback