Måndag

Alltså jag är kungen av tålamod! Monika (svärmor) ringde igår och behövde lite hjälp i butiken (eller på kontoret , rättare sagt) och självklart vill vi jobba lite! Så jag åkte in på måndagen och jobbade lite. Min uppgift för dagen va att bygga ihop en hylla (en gigantisk hylla!) Hon visade mig en hög skivior och en ica-påse med skruvar och plugg...sen lära hon gå ut i butiken igen! Bay Bay sa hon...haha! och jag kliade mig i huvudet ett bra tag innan jag hade fatta va alla delarna va till!
Jag fick även lära mig att om en del blev fel så va de bara att riva och börja om!! Så ett tag va jag liiiite trött på den där jä*la, sk*t,  hylls j*veln..... haha!




 



Här har jag skruvat upp ungifär hälften av hyllan och de va nästan dubbelt så mycke skruvar!


Såhär skulle de se ut!






Bra Kicki ,bra!

Kommentarer
Postat av: Ida

BRA! haha hade jag aldrig klarat av ska jag säga dig!

2009-07-07 @ 11:26:10
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback