Nattinlägg

För pigg för att sova men för trött för att vara social :p

Det blev en tur till Hofors idag! lurade mä mig Johanna och de va ju ...regnit hehe..men de gick ju bra för Destiny och Izabella! Hoppas att hon förstår hur intresserad jag är bara.... 
Har nyss varit hos Tina och kollat på film.. Sunes sommar blev det och de går inte att få nog av den ;) helt klockren. Vi käkade Chilli Chees mmm...och drack cola, en och annan döskalle slank de ner också ;)

Peter är och fiskar i Uppsala med Nicke och kommer hem i natt, vid 3-4 tiden trodde han! kul kille.... knäppte på tv:n och de går fan inte å kolla, de är bara störningar hela tiden! jävligt drygt faktiskt! Den enda kanalen som fungerar bra är tv4 och där är det filmen -Blade runner: the final cut!  kul å kolla på den ensam :s men de verkar inte vara så mycket att fundera på heller...

 Imorgon ska vi (jag och Ulrika) skjutsa grabbarna till Kilafors Rockweekend så dom får mojsa runt lite i leran hehe...kan tänka mig att de är mysigt där nu :s Men dom kommer väl vara snorfulla så de hinner dom inte märka...deras huvudband Dimmu Borgir börjar spela klockan 1 på natten och sen ska jag hämta dom, så de blir en lång natt i morgon :) Men de är ju jag som har kommit på hela ideen, att dom skulle åka! självklart tänker jag skjutsa, nemas problemas ;) Innan vi pyser hemmåt (första vändan) så ska vi åka vidare och käka i Bollnäs på nå bra ställe,de blir trevligt :) Max är väl den mest välbekanta resturangen där för min del...haha! de har ju blivit en del stopp där på vägen hem från deiverse Tranan-dance-all-nights ;) hähä...Men nå trevligare ska vi väll hittapå...


Jag och min tvillingbror... Lika som bär! skulle inte tro de...


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jo vi får nog göra så ;) hehe.

Hade så roligt i natt du med ;) med å hämta snorfulla pojkar

2009-07-11 @ 07:24:05
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback