kompånå?

Igår va jag till Kilafors och dumpade av grabbarna! de har jag väll skrivit här tre gånger nu så de har ni nog redan förstått ;) När vi (Ulrika & jag) släppte av dom och tittade oss omkring och konstaterade att folk gick i gummistövlar och hade lera upp på vaderna, så blev man ju inte så avundsjuk precis..äckligt...men dom hade tur med vädret denna dag!  Vi fortsatte mot Bollnäs där mötte vi upp Karin (som också skulle på Rock weekend) som lämnade över lite kvar glömd pryl sen Ibitza-nighten  ;) och efter de käkade vi en god pizza på pizzeria Roma. Sen hem till Hedesunda igen sitta still en stund och efter de! Upp igen...48mil hade ja åkt innan dagen va slut ;p Men han (Peter) får "ge igen" på tisdag när han får hämta oss  i stockholm :)  

Idag har Johanna varit hit och vi var till Åsahammar och red på Chilli :) och hon tyckte de va de roligaste hon varit me om på länge, så fin tyckte hon min pålle va :D stolt som en tupp blir man! När jag endå är inne på Chilli så ska jag inte glömma att skriva..att våran granne va över härom dagen och medelade att dom kommer ha en box-plats över vilken dag som hellst :D så jag pratade ihop mig med mamma och JA jag ska få flytta henne! åtminstånne prova till en början så att allt fungerar. Men gud så skönt de kommer bli att slippa åka till Åshammar var och varannan dag, men de blir nog en del försämringar också mindre hage och lite mindre ridvägar, men dom har ju ridbana ist då ;)  

och här har vi Plutten! min kanin, som är 10år nu Sötis*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback