Hallelulja!

näe inte precis hehe... ;)

Peter åkte till Arjeplog igår och jag är ensam hemma me katten. Kom på när han skulle åka att jag hade hela helgen och nästa vecka för mig själv! vad skulle jag göra då? förutom att flytta hästen då..... Så jag skickade ett sms till Tina och funderade vad hon hade för sig! och de visade sig att hon satt men sin syster Helena och en gemensam kompis till dom Anne (i sandviken) och drack öl! Så jag begav mig dit och gjorde dessa härliga människor sällskap ;) De blev nån bira där sen begav vi oss till Karma. Träffade även Parre där och de va ju inte igår, en gammal jobbarkompis från SH! dom (Parre å Danne) ringde nå fina samtal till Karin och Petra också...vet inte varför! så dom fick lite trevliga samtal där mitt i natten haha.. sorry!  Tina fick kanske lite väl mycket av de goda haha! men någon ska ju få de å...Även att jag fick skäll av nån kille som ville att jag skulle komma och sätta mig breve han, men de hade jag ingen större lust med! såg ingen anledning helt enkelt, kände han ju inte ens! Han började typ skrika och frågade om han såg otrevlig ut? CP säger jag bara...haha! Hamnade även breve några gamla klasskompisar sen högstadiet, som jag vet att har haft de lite....eller dom har försökt piffa upp deras vardag me lite starkare grejjer än alkohol om man säger så... pratade lite me dom och frågade vad dom gjorde nu för tiden och de verkade ha löst sig en del för dom (sa dom iaf) så de va ju roligt!
Jag hade min svarta skinnklänning  från Objekt som jag köpte i Sthlm. Kan inte säga annat än att jag stortrivdes i den...så den kommer vi använde många gånger ;)

Har varit och ridit min pärla idag och planerat en eventuell resa i morgon, vi får väl se hur de blir ;)

(Om jag har varit riktigt snäll så kanske jag får ett bidrag iaf när jag fyller år till en ny mobil Av kamera-typ. Så ni slipper plågas med mina kassa mobil bilder mer ;)





Hähä...

Parre i mina brillor...


Kommentarer
Postat av: kim

haha ja vet, ja vill också ha en sån. Men dom ja har hittat hittils har ja inte haft råd med, finns inte många väskor som kostar typ 15 kr ;)

2009-07-19 @ 21:00:16
URL: http://http:/kimfannyengman.blogg.se
Postat av: kim

haha men ja ljög lite, hoppa inte ens av hästen ;)

2009-08-07 @ 17:09:53
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback