Fredag

Igår va det en trevlig dag... satt här en stund på morgonen och sen va jag till Arbetsförmedlingen och fixade, skulle ju ha praktik ganska snart men de visade sig att man inte fick ha de förens i höst! Så de va ju bara å glömma då! man blir så trött. senare va jag till ridklubben och röjde gräs i värmen och på vägen hem ringde Ida :) hon hade smugglat me sig Kim från Söderhamn och tänkte kipnappa med mig till Valbo! men jag hade ju lovat Ulrika ja ,så de blidde inget av de inte, tyvärr! men de blir fler gånger.  Så de blev gävle ist och där va ju då ullis :)  vi käkade på Texmex  och där har man ju inte (heller) käkat förr! så de är bra att jag får prova lite olika ställen, lysande! sen gick vi en sväng på staden och jag provade jeans på Gina tricot men dom satt som jag vet inte vad...så de blidde inga. Få se om Karin skulle till Valbo i dag då kan man kika lite där ist....
På kvällen va vi till Peter och Marie, nice! dom hade käkat innan vi kom så vi tog lite Max med och käkade där. Jag fick äntligen min efterlängtade Lyx shake som jag har längtat efter sen vi åkte hem från Arjeplog hehe...dom är skit goda ;)  Det blev en  trevlig kväll iaf med en massa godis och historier om Peter (Lindströms) tidigare, galna liv! om Cowboy kalle och lite andra figurer hahaha! Många skratt blev de som vanligt när man är me dom där två :D

Nu ska jag dra mig till Åsahmmar och rida plus fixa lite inför i morgon, de är ju då de gäller! :)


Kommentarer
Postat av: ullis

Lycka till med tävlingen imorgon gumman

KRAM=)

2009-07-04 @ 23:12:35
Postat av: MarieM

LYCKA TILL MITT HJÄRTA!!! Skriv/messa/ring å berätta hur det gått för dig!!! Tänker på dig. Å tack för senast... kram

2009-07-05 @ 12:53:15
URL: http://melenn76.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback