Boat tripp!

blev det i går med svärmor och hennes karl tls med Peters systerbarn Tyra och Tim :) Det va tänkt att jag skulle dit en sväng bara och fixa me lite papper. Men de blev en heldag där och jag klagar inte! Vi tog båten och piknick korjen me och sen bar de av. solen gassade så vi jobbade lite på brännan ;) vi stannade till en brygga och käkade lax,räkor,färsk potatis,parmaskinka,gräddfil,matjesill och rödlök mmm...och drack en massa ramlösa (skogshallon) till. Efter de blev de Limön och där letade vi på en liten strand, där vi stekte och käkade färsk annanas ;)  även att jag bläddrade i Ellos höstkatalog...och de kommer nog bli en fet sko beställning därifrån! men inte nu....

Mot kvällen när vi kom tillbaka ringde en tjej och jag ska på ett litet prov nästa vecka he hee...få se om man duger! kan väll avslöja lite mer efter tisdag, next week ;D


 
En favorit som luktar sjukt gott!



Tyra tyckte att de bättr å sitta på bordet :)

Tim ser lite opptimistisk ut :) 


Kommentarer
Postat av: Marie

Sååå kul med bilder gumman! Vilken härlig dag ni verkar ha haft!!! Är sååå nyfiken på vem som kan ha ringt å vad det kan gälla... men jag håller alla tummar för att det är något som du hoppas på...Och du... du är MER än "duger". Du är en fantastisk människa på alla sätt. Saknar dig faktiskt sörrö. Vi får se till å ses snart. Kram

2009-07-03 @ 10:54:17
URL: http://melenn76.spaces.live.com
Postat av: Mamsingen

Jag vet vad du väntar på och håller tummarna hååååårt, klart att du duger.

För övrigt ser ni ut att ha haft en härlig dag till sjöss.

2009-07-03 @ 15:27:33
Postat av: kim

Jättefin design :) Kul att träffa dig idag <3

2009-07-04 @ 00:46:03
URL: http://http:/kimfannyengman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback