070709

Idag har de varit en spännande dag .... slipade fönster här hemma och sen åkte jag till Åshammar och tittade på filmen som Ingela hade filmat i söndags, synd att man inte är så teknisk  så att man lyckas lägga upp den här.........
Jag har iaf varit och provridit en häst i dag ;) eller aldelens nyss rättare sagt! De känndes verkligen jättebra och jag är erbjuden en chans som man nästan inte får missa! men jag måste fundera lite innan jag kasstar mig in i saker och ting. Sen skulle matte till hästen fundera lite om hon vill betala för mina tjänster eller inte ;) hehe... spännande känns det och så jäkla roligt! De va ju inget dåligt område hon stog i heller aldelens breve golfen i Gävle, helt nya hus stog de där och det va snarare herrgårdar än vanliga hus! jättefint område. Hästen heter Destiny (för er som är nyfikna;) hon va efter Air och han har hingsten Airline bakom sig så de är ju en trevlig stam på henne också. Hon va jätte trevlig att rida samtidigt som de fanns en liten bestämmd dam i henne och ville gärna ha de på "sitt vis" ägaren såg att hon testade mig direkt, hon tänkte då inte gå där och anstränga sig utan att jag gjorde de hehe... Men de är bra de, mycket trevlig va hon att hoppa också! och i övrigt helt okomplicerad!

Har inga bilder på henne ännu men vem vet om de blir nå mer av dehär så kommer de att dyka upp, jag lovar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback