Torsdag

Har nyss varit i stallet och pysslat om min lilla häst! Men de va så mycke mygg eller knott så man höll på att få panik, dvs att de inte blev mycke övertid inte... har jobbat och städat lite här hemma och nu sitter man här, man i liksom inne i ekorhjulet jobba-äta-stallet-sova ny dag samma prosedur  hehe.. men jag klagar inte.

Imorgon hoppas jag att de ska bli en tur till Furuvik eller Gävle sjukhus.. de beror på vart vår lilla sjukling befinner sig! Jag talar då om Marie som gjorde en flygtur på Fiddyn (mini krossen) och bröt av sitt ben på tre ställen även krossade knät ordentligt! Ingen fjuttvurpa där inte...hoppas verkligen att allt går bra eller att de läker som de ska, så hon blir bra! Lilla vännen ♥

Ha de bäst så länge ♥


 


Bjärven från Arje ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback