090819

Idag har jag jobbat sen åkte jag hem,fixade stallet sen for jag  in till sjukan och hälsade på marie :) Stackarn säger jag bara! Men hon håller väldigt god min. Jag hade avlidit med benet av på tre ställen och ett krossat knä! de gjorde liksom ont i hela min kropp bara av att titta på hennes knä som va tjockare än  mitt lår! å endå så va de mycket mycket  mindre nu än va de hade varit...huua* Vilken kämpe!
Peter bjöd på fika ;) och vi pratade lite, även lyssnade på klagandet från sängen brevid..sheet vilka problem folk har! och ja de kan vara svårt att välja trosskydd (som denna dam hade bekymmer med) men hon behöver vell inte skrika de över hela  stället!? haha...ja stackars Marie som får lyssna på de dära hela dagarna ;p 
De va iaf skönt å få träffa henne! De va längesedan och bara att se hennes (trotts allt) glada nuna  ;) gjorde mig lugn och glad!
 
Igår va jag och tränade för Cia (en annan sjukling) som stog där med nack-krage och höll lektion för oss! De gick väldigt bra och Chilli har både växt och mognat över sommaren...så de ska bli väldigt spännande med kvalitetstävlan, hur ska de gå?



 

Dags för en partynight snart ;)

Erik,Karin å Kim


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack snälla för att du tog dig tid att komma förbi. Det var roligt att se dig, jag har saknat dig. Lite svårt att vara normal bara, o kanske trevlig hela tiden.. för man sitter å försöker hålla tillbaka allt det onda.... men det var supernice att du kom =) Längtar redan till nästa gång vi ses igen.. då grillar vi tycker jag ;) Puss o kram mitt hjärta

2009-08-21 @ 11:20:05
URL: http://melenn1976.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback