Några dagar Lyx!

Ja de kan man säga att de har varit. Var in och jobbade hos Monika i Onsdags :) och då frågade hon om jag ville följa me till Sthlm på Torsdagen och gå på Formex (möbelmässa) pga att de va en i personalen som ångrat sig och ville inte vara med! Ja självklart, sa jag :) Hon brukar ju fråga lite nu och då annars med, men ofta så är de snabba puckar och sällan har man en spänn kvar när hon kommer :p Men denna gång skulle de ju bli löning ojoj oj då! hehe... Så jag följde me henne, gick på mässa och sov kvar en natt. Dagen efter blev en shopping dag med en massa inköp Oh lala! säger jag bara ;) Själva mässan tyckte jag va jätterolig! (Såg även lite kändisar som ernst kishsteiger (stava??) och en Äntligen hemma inredare...) Men jag har ju inget att jämföra me heller eftersom jag inte har varit på någon sådan förr....Men de va jättestort (3 hallar) och va de nå specillet som man tyckte om så kunde ju monika ta hem de så får jag köpa de av henne då! Det fanns ju väldigt mycke speciella saker kan jag medela :) 
Men till de näst, näst roligaste av allt! på kvällen va vi och käkade på  Easth och Monika kände någon Adam som gjorde sushi på dehär stället... iaf så fick vi en plats ute snabbt som ögat och sen fick vi en riktig snyggig som serverade oss ;) Jag beställde in sushi då (250kr för en classic sushi ) och Monika tog nå musslor...och servitören rekomenderade nå speciellt vin till Monikas mat...som sen visade sig att de inte fanns i lagret, så servitören (heter de så? haha)   Skämmdes ögonen ur sig och vi fick in ett, något dyrare vin. Vi skulle bara ha ett glas var eftersom dom kostade nästan hundra kronor styck och de va torsdag kväll liksom...Men som kompensation fick vi in en hel flaska som kostade 200 mer än de vi hade tänkt från början...så Monika frågade om han missuppfattade oss?  Men de va som kompensation och vi var ju lite VIP sa han haha!, så de blev gratis ;) så när maten kom in så visade sig att Monikas musslor inte va riktigt fräsha, så den stackars servitören (som för övrigt verkade vara ensam på hela stället, för att servera...) fick vackert hämta menyn och lilla svärmor beställde in nå nytt och när dom håller på att bestämma mat så kommer de in en kille med världens fat me sushi och säger  -Från Adam! 
Så där satt vi och käkade gotta och drack mumsigt vin och blev serverade av värsta snyggingen ;) och när vi skulle gå därifrån, fick in notan så stog de ynka 350kr på kvitto heehe... Men vi lämnade ordentlig dricks till snyggot ska ni veta haha!
På fredag fm va de inköp hos en massa leverantöer då och de va skoj å få sig en tjuvtitt på vårens inredning ;)
Shoppingen då, de näst roligaste! jo vars de blev lite nya höstkläder jeans, sticketröja,skinn brollor ;) och stövlar, även ett par Converse dojjor sen tyckte vi nog att de räckte va! haha... Men  de hade kunnat bli riktigt dyrt sheet.... de va ju riktigt roligt  att gå på stan nu när all höstklädsel finns i butikerna ;) 

De roligaste då :D jo de va på fredagen när jag träffade Carolina Gynning! Köpte även hennes parfym. Gud alltså vilken snygg människa! Jag kände mig som en liten unge, bah -Heeej får jag ta en bild hähää :D  


 


Lika som bär? skulle inte tro de!!



Sånna här dagar piggar upp! och när jag klev av tåget hemma i Gävle igen känndes de som en liten plutt stad! På kvällen skulle de vara crusing och alla raggare hade börjat samlas vid stottet för att gasa ur bilarna,supa och svina runt hahaha! aa vilken bonnhåla ;)






Kommentarer
Postat av: Cecilia

Guud vad roligt du verkar ha haft det. Aningens avis på all inredningsinspiration där du :P

2009-08-31 @ 09:38:30
URL: http://ceccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback