Chill out

Ja då har man varit å tävlat : D startade 90cm Först, fick en rosett  -anmälde till nästa klass 1m och fick en rosett till!
Jag har ju världens härligaste häst 4: e gången som hon hoppade  kombination också (de andra tre var på träningen i tisdags) och de är bara å rama i och i hålla om, hon "klurar" lite på sin uppgift mot hindret , jag suportar henne  och bara finns där, sen fixar hon till de  om hon så  ska få hoppa av från stillastående! Hon fixar taxeringarna mer och mer, Ibland får jag sitta till lite extra mot hindren, men oftast  får hon "fixa det själv"  inget fippel inget krångel. Gladast i stan är jag;)



Få se om de dyker upp lite mer bilder Senar:)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad kul att det går så bra för er =)...kram

2009-08-23 @ 10:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback