090831

Sista dagen på sommaren...ja de är väll idag? fin öppning på inlägget hehe! positiva klubben menar ja :p 

Idag har jag varit på Divas hela dagen :) har ju påbörjat min praktik där nu, så jag kan få ett litet papper på vad jag kan sen ;) En månad framåt ska jag vara där! Och denna dag har inte gått så snabbt som de brukar men de blir bättre i morgon skulle ja tro. De blev ju en tidig morgon idag, eftersom att grannarna har stuckit till varma Cypern! så kl 06.00 va de bara å kliva upp till hästarna å fodra. De va riktigt skjönt faktiskt! eftersom att jag inte börjar förens kl 10, så jag hann mocka i stallet och pyssla där en stund äta frukost, ta en dusch och fräsha till sig hur länge som hellst innan jag skulle åka :)
Efter jobbet blev de stan och fika  med johanna på Waynes, skitmysigt va det där inne! nästan som ett sthlms kafe ju! Glömmde bort tiden där också...så de blev  full gas hem till stallet sen hehe...och efter de isolerade jag lite här hemma ;) och nu sitter jag här...

                                                      Vad har ni haft för er i dag?  ♥ 





Kommentarer
Postat av: kim

Gud va gullig du är Kicki <3 Va less jag är att jag missade fikat igår då, jag ville också sitta och mysa och prata :)

2009-09-01 @ 09:05:48
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback